TikTok тестує можливість купівель через додаток в Європі

TikTok – соцмережа, що належить пекінській компанії ByteDance, – тестує функцію здійснення покупок через власний додаток в Європі.
Компанія вже співпрацює з декількома європейськими брендами, щоб протестувати механізм продажів через TikTok, повідомляє видання Bloomberg. Наразі прототип можуть бачити тільки обрані компанії, і поки не відомо, коли розпочнеться офіційний запуск. Свою співпрацю з соцмережею підтвердив бренд вуличного одягу Hype, проте не коментував деталі процесу.
Вихід на європейський ринок укріпить позиції TikTok в протистоянні з Facebook (який запустив функцію продажів товарів через Instagram) та спростить розмежування соцмереж та інтернет-торгівлі. Бренди матимуть можливість розміщувати онлайн-вітрини, приймати замовлення та швидко й напряму спілкуватися з покупцем.
У TikTok сподіваються повторити успіх їхніх китайських колег Douyin, які за перший рік роботи провели транзакцій на понад $26 мільярдів. Але водночас в компанії акцентують, що їм ще доведеться пристосовуватися до специфіки нового ринку: «TikTok багато чому навчився в Douyin, проте динаміка та інфраструктура на міжнародному ринку зовсім інша, тому ми ще маємо переконатися, чи вийде до нього адаптуватися”.
Компанія коментує свої плани на майбутнє так:«TikTok тестує та вчиться працювати у сфері електронної комерції, з привертанням нових партнерів, ми постійно вивчаємо нові способи взаємодії. Ми даватимемо доступ до розширених функцій торгової платформи нашій спільноті користувачів, авторів, брендів».