Понад 50% споживачів відмовилися від допандемійних способів оплати в офлайн-магазинах

Дослідження, проведені міжнародною платіжною системою Visa, показали, що близько 82% представників малого та середнього бізнесів запровадили нові технології оплати. Поштовхом до цього стало те, що впродовж останніх трьох місяців 2020 року понад 50% покупців віддавало перевагу безконтактним платежам.
Представники малих та середніх бізнесів прагнуть відповідати очікуванням покупців. Тож компанії активно впроваджують сучасні платіжні рішення, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку. У червні 2020 року 20% компаній вперше надали покупцям можливість безконтактної оплати. А вже у 2021 році цей показник виріс до 39%.
Також 47% споживачів назвали безпеку та протидію шахрайству найважливішими факторами у контексті електронних платежів. Підприємства готові витрачати гроші на боротьбу з фінансовими аферами. Так, наприклад, 52% досвідчених компаній та 39% новачків зазначили, що планують вдосконалювати системи безпеки безконтактних розрахунків.
Серед інших важливих пунктів споживачі виділяють: можливість приймати безконтактні та мобільні платежі (44%), оплата через мобільні додатки (41%), послуги купівлі на виплат та «купуй зараз, плати потім» (36%).
Visa висловлює сподівання, що надалі відсоток безготівкових транзакцій буде тільки рости, навіть після закінчення карантинних обмежень. Все тому що під час пандемії використання швидких та безпечних способів оплати стало актуальнішим, ніж будь-коли. Щодо бізнесу, то близько 74% компаній очікують, що клієнти й надалі продовжать обирати безконтактні платежі.