Найбільш поширені питання про особистий кабінет

Навіщо потрібен особистий кабінет і чому це зручно?

Особистий кабінет - це зручно. В ньому Ви отримаєте всю необхідну інформацію за дві секунди. У особистому кабінеті Ви зможете:

  • Оплатити і придбати широкий спектр популярних послуг і товарів;
  • Зареєструвати карту і більше не вводити постійно всі її дані при здійсненні оплат і переказів;
  • Бачити всю історію своїх платежів і аналізувати їх;
  • Зберігати квитанції;
  • Налаштувати зручні автоматичні платежі;
  • Отримати, продовжити, погасити кредит. Бачити стан заявок на кредит.

Як зареєструватися в Особистому кабінеті?

Реєстрація в кабінеті займає 2 хвилини. На сайті праворуч у верхньому куті натисніть« Увійти ». У наступному вікні натисніть « Зареєструватися ». Введіть свій e-mail, номер мобільного телефону і пароль. Прочитайте і підтвердіть, що Ви погоджуєтеся з умовами публічної оферти і натисніть «Продовжити». На номер Вашого мобільного телефону прийде СМС з кодом для підтвердження реєстрації, який потрібно ввести на сайті. Після введення коду натисніть «Реєстрація». Так само, можна зареєструватися через соціальну мережу Facebook і Google+.

Я забув пароль для входу в особистий кабінет

У цьому немає нічого страшного, пароль можна легко відновити. Під формою « Вхід » натисніть « Забув пароль? » І дотримуйтесь інструкцій.

Як змінити особисті дані в кабінеті?

Зайдіть в Особистий кабінет і виберіть вкладку з інформацією, яку Ви хочете змінити -« Основні »,« Безпека »,« PayPong ID »або« Мої карти ». Потім підтвердіть свої дії натисненням кнопки« Змінити ».

Що таке PayPong ID?

PayPong ID - це анкета з Вашими даними, які необхідні для отримання кредиту (при подачі заявки). Вона може бути заповнена як в Особистому кабінеті, так і збережена автоматично з заявки на кредит.

Додати або змінити інформацію в PayPong ID

Інформацію можна змінити в будь-який момент. Але, якщо Вам видано кредит, змінити її Ви зможете звернувшись до Служби підтримки PayPong.

Як прив'язати карту в особистому кабінеті?

В Особистому кабінеті знаходиться меню карт« Мої карти », в якому можна управляти своїми картами - додавати нові, редагувати і видаляти карти, встановлювати карту за замовчуванням. Додайте нову карту: введіть її назву (наприклад: Зарплатна), номер , термін дії, CVV / CVС код і пройдіть верифікацію.

Не прийшло SMS з кодом підтвердження від платформи PayPong. Що мені робити?

Зв'яжіться з нашою Службою підтримки і ми вирішимо це питання.