Найбільш поширені питання про особистий кабінет
Навіщо потрібен особистий кабінет і чому це зручно?
Особистий кабінет - це зручно. В ньому Ви отримаєте всю необхідну інформацію за дві секунди. У особистому кабінеті Ви зможете:
- Оплатити і придбати широкий спектр популярних послуг і товарів;
- Зареєструвати карту і більше не вводити постійно всі її дані при здійсненні оплат і переказів;
- Бачити всю історію своїх платежів і аналізувати їх;
- Зберігати квитанції;
- Налаштувати зручні автоматичні платежі;
- Отримати, продовжити, погасити кредит. Бачити стан заявок на кредит.
Як зареєструватися в Особистому кабінеті?
Реєстрація в кабінеті займає 2 хвилини. На сайті праворуч у верхньому куті натисніть« Увійти ». У наступному вікні натисніть « Зареєструватися ». Введіть свій e-mail, номер мобільного телефону і пароль. Прочитайте і підтвердіть, що Ви погоджуєтеся з умовами публічної оферти і натисніть «Продовжити». На номер Вашого мобільного телефону прийде СМС з кодом для підтвердження реєстрації, який потрібно ввести на сайті. Після введення коду натисніть «Реєстрація». Так само, можна зареєструватися через соціальну мережу Facebook і Google+.
Я забув пароль для входу в особистий кабінет
У цьому немає нічого страшного, пароль можна легко відновити. Під формою « Вхід » натисніть « Забув пароль? » І дотримуйтесь інструкцій.
Як змінити особисті дані в кабінеті?
Зайдіть в Особистий кабінет і виберіть вкладку з інформацією, яку Ви хочете змінити -« Основні »,« Безпека »,« PayPong ID »або« Мої карти ». Потім підтвердіть свої дії натисненням кнопки« Змінити ».
Що таке PayPong ID?
PayPong ID - це анкета з Вашими даними, які необхідні для отримання кредиту (при подачі заявки). Вона може бути заповнена як в Особистому кабінеті, так і збережена автоматично з заявки на кредит.
Додати або змінити інформацію в PayPong ID
Інформацію можна змінити в будь-який момент. Але, якщо Вам видано кредит, змінити її Ви зможете звернувшись до Служби підтримки PayPong.
Як прив'язати карту в особистому кабінеті?
В Особистому кабінеті знаходиться меню карт« Мої карти », в якому можна управляти своїми картами - додавати нові, редагувати і видаляти карти, встановлювати карту за замовчуванням. Додайте нову карту: введіть її назву (наприклад: Зарплатна), номер , термін дії, CVV / CVС код і пройдіть верифікацію.
Не прийшло SMS з кодом підтвердження від платформи PayPong. Що мені робити?
Зв'яжіться з нашою Службою підтримки і ми вирішимо це питання.