Найбільш поширені питання про перекази і платежі

Які дані мені потрібні, щоб здійснити переказ / платіж?

Для виконання платежу Вам потрібно знати назву послуги, за яку Ви хочете внести гроші, і мати карту з коштами на ній. Виберіть послугу зі списку, внесіть дані своєї карти і вкажіть суму платежу. Щоб зробити переказ Вам потрібен номер, термін дії та CVV / CVС код картки, з якої Ви хочете відправити гроші. А також, номер карти, на яку Ви хочете зробити переказ. Ви можете перевести гроші між картами Visa і MasterCard, які були випущені будь-яким українським банком.

Де переглянути комісію, яка буде зніматися при оплаті послуги?

Для кожного сервісу комісія різна і залежить від постачальника послуг і суми платежу. Щоб дізнатися розмір комісії виберіть послугу, введіть суму і перед оплатою Ви побачите розмір комісії.

Ліміти по переказах

За переказами встановлені наступні ліміти:

  • Максимальна сума одного переказу - 14 999 грн.
  • Максимальна сума переказів по одній карті на добу - 100 000 грн.
  • Максимальна сума переказів по одній карті за місяць - 270 000 грн.
  • Максимальна кількість перекладів по одній карті на добу - 15 переказів.
  • Максимальна кількість всіх переказів по одній карті за місяць - 50 переказів.

Які карти приймаються до оплати?

Система приймає до оплати карти Visa, Visa Electron і Mastercard, які були випущені в будь-якому українському банку і підходять для оплати в інтернеті.

Навіщо блокується (верифікується / холдується) сума до 1 грн?

Це додатковий захід безпеки. Для того, щоб переконатися, що карта дійсно Ваша. Банк блокує на картковому рахунку 1 грн, а потім автоматично розблокує її. У цей момент Ви отримуєте СМС з необхідним перевірочним кодом, і ввівши його - підтверджуєте, що саме Ви є власником даної карти. Якщо у Вас не налаштований СМС-банкінг, то код можна дізнатися зателефонувавши в банк або скориставшись Інтернет-банкінгом.

Як швидко переказ (кошти) дійде до одержувача

Так як ми передаємо інформацію про оплату в онлайн режимі, то, як правило, в 99 випадках з 100 кошти приходять одержувачу миттєво або менше ніж через годину. Винятком, наприклад, може бути оплата за банківськими реквізитами або оплата комунальних послуг. У даних випадках інформація про оплату передається в компанію на наступний день у вигляді реєстру платежів. За умовами банку, термін зарахування може становити від 1 до 3 робочих днів. У разі необхідності, зверніться в банк, який видав картку. Він зможе дати більш точну інформацію про час зарахування безготівкових коштів на карту з переказом або проведеним платежем при оплаті послуг компанії.

Як отримати квитанцію?

Після успішного переказу або платежу пропонуємо Вам роздрукувати, зберегти або відправити квитанцію на Ваш e-mail. Так само, вона завжди зберігається в Особистому кабінеті в розділі Події.

Що робити, якщо платіж відображається як успішний, але гроші до сих пір не надійшли?

Зв'яжіться з нашою Службою підтримки і ми вирішимо це питання.